Czym jest Assessment Center? Do czego służy Development Center? Czym się różnią te metodyi co mają ze sobą wspólnego?Assessment | Development Center to wielowymiarowy proces…
Przepełniony wiedzą przewodnik dla HR jest już dostępny w naszym sklepie RESOLUTIO (www.przystannarozwoj.pl).Poznaj sprawdzone metody i techniki prowadzenia rozmów rozwojowych.Jak najlepiej wykorzystać czas spotkania podsumowującego…
Po fuzji dwóch przedsiębiorstw, nasz klient stanął przed szeregiem wyzwań, związanych ze standaryzacją zasad funkcjonowania nowej, połączonej struktury. Jednym z głównych celów firmy, była zmiana…
Wydłużamy Black Friday – u nas trwa on ponad tydzień! Z tej okazji przygotowaliśmy promocję na nasze badania kwestionariuszowe. Skorzystaj z maksymalnej zniżki – im…
Postulat Davida McClellanda „Badać raczej kompetencje niż inteligencję”, będący jednocześnie tytułem artykułu opublikowanego w 1973 roku, był początkiem zainteresowania zagadnieniem kompetencji pracowników. Metodą przewidywania wyników…
Aktywne i szybkie pozyskiwanie nowych klientów czy budowanie długofalowych relacji handlowych? Które podejście sprzedażowe sprawdziło się lepiej w firmie z branży komunikacji wizualnej? Dowiedz się…
Rozbudowane systemy ocen pracowniczych, prowadzone najczęściej w cyklu rocznym odeszły do historii. Nowoczesne podejście do mierzenia kompetencji w organizacji musi być zwinne i elastyczne. Jest…
Raport po ocenie 360° to cenne źródło informacji, jak postrzegane są kompetencje pracownika w środowisku pracy. Właściwa interpretacja uzyskanych wyników pozwoli w pełni wykorzystać potencjał…
Obecna sytuacja na świecie stawia przed nami wiele nowych wyzwań i powoduje zmienność emocji, co może przekładać się na efektywność własną oraz zespołów.11 maja odbył…
Podstawowym narzędziem pracy rozwojowej jest raport indywidualny po badaniu, np. w procesie oceny kompetencji metodą 360 stopni lub Development Centre. Kiedy przekazać raport odbiorcy i…