Wpływ naszych emocji na działanie. Jak radzić sobie z lękiem, niepokojem, strachem
i działać inaczej?
Obecne potrzeby pracowników oraz rola menadżera w sytuacjach kryzysowych.
Konstruktywne techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami, myślami
i reakcjami własnymi oraz pracowników.
Empatyczne rozmowy, kiedy trudno nam być empatycznym lub nadmiernie wczuwamy się w rozmówców?
Identyfikowanie sytuacji, kiedy lęk przeradza się
w poważniejszą formę i warto skorzystać ze wsparcia eksperta.
Trener biznesu z ponad 18-letnim doświadczeniem. Zrealizowała ponad 3500 dni szkoleniowych. Z wykształcenia pedagog i psycholog. Posiada certyfikat UGW w zakresie Treningu Pamięci i Koncentracji, Pracitioner in the Art of NLP, Certyfikat Beauty for All Seasons w stopniu trenerskim.
Karierę biznesową rozpoczynała w sprzedaży. Zajmowała stanowiska menadżerskie w korporacjach polskich
i zagranicznych. Zespoły, którymi kierowała uzyskiwały najwyższe wyniki sprzedaży i zdobywały nagrody. Specjalizuje się w tematach związanych ze sprzedażą i zarządzaniem. Szczególne ważne są dla niej obszary związane
z przywództwem, zarządzaniem zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjnością w biznesie.
Skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek pytań!
ul. Rakowiecka 41/28
02-521 Warszawa
692 128 565
resolutio@resolutio.pl