WEBINAR

31 MAJA 2023, gODZ. 11:00

JAK SKUTECZNIE
WDROŻYĆ MENTORING
W ORGANIZACJI?

Dowiedz się jak krok po kroku zaprojektować i uruchomić program mentoringowy, który będzie wartością dla jego Uczestników oraz całej firmy.

Weź udział w bezpłatnym webinarium! Spotkajmy się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zapisz się już dziś!

„Jeśli chcesz gdzieś dojść,
najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

Robert Kiyosaki

Mentoring, uważany za jedną z najlepszych metod rozwojowych, to proces, w którym doświadczona
osoba (mentor), udziela swojego wsparcia, pomocy i rad osobie mniej doświadczonej (mentee)
w celu rozwoju jej umiejętności zawodowych lub osobistych.

Mentorzy dzielą się swoimi doświadczeniami, wiedzą i perspektywami, aby pomóc mentee
w osiąganiu swoich celów zawodowych i osobistych.

Czy wiesz, że:

  • Mentoring jest powszechnie stosowany na Zachodzie, a z programów opartych o jego założenia, korzysta większość globalnych korporacji z listy Fortune 500, w szczególności tych, których biznes opiera się na wiedzy.

  • Według raportu ManpowerGroup z 2020 r. 93% milenialsów wierzy, że „ciągły rozwój umiejętności” jest niezbędny dla ich przyszłego rozwoju zawodowego. Z kolei badanie Deloitte wykazało, że 81% millenialsów mając swojego mentora, pracuje w tej samej firmie co najmniej 5 lat.

  • 77% mentorów deklaruje wysoki poziom satysfakcji z możliwości wspierania i nauczania innych oraz budowania z nimi relacji partnerskich

Od czego zacząć projektowanie programu mentoringowego?
O co zadbać, aby był naprawdę skuteczny?
Na co zwrócić szczególną uwagę i jak uniknąć błędów?

Na te i inne pytania odpowiemy już 31 maja o godz. 11:00 w trakcie webinarium,
które poprowadzi nasza ekspertka Aneta Szyłańska.

Czego dowiesz się w trakcie webinaru?

Jakich kompetencji i narzędzi
potrzebuje skuteczny Mentor
Jakie są fazy wdrażania
programu mentoringowego w firmie
Jak zdefiniować kryteria
przystąpienia do programu

dla Mentee i Mentorów
Jak pozyskać Mentorów z wewnątrz
organizacji i z jakimi przeszkodami
możemy się zetknąć na tym etapie
O co zadbać
w procesie komunikacji
Przykłady przebiegu
programów mentoringowych
Odtwórz wideo

Obejrzyj zapowiedź

Szczegółowy program webinaru

  • korzyści dla Pracowników (Mentee i Mentorów)
  • korzyści dla Organizacji
  • Bazowe zasady mentoringu wg EMCC
  • W jakich rolach może występować Mentor?
  • Z jakich narzędzi może korzystać Mentor?
  • Jakich kompetencji potrzebuje skuteczny Mentor wg EMCC?
  • Czy Mentor może być jednocześnie Mentee?

*EMCC jest międzynarodową organizacją non-profit,  skupiającą ekspertów-praktyków mentoringu, coachingu i superwizji, przedstawicieli świata naukowego oraz specjalistów HR

A) Faza Przygotowawcza

  • Określenie założeń programu
  • Kryteria wyboru Mentee (kogo chcemy rozwijać?) i Mentorów (kto to może robić?)
  • Jak pozyskać Mentorów?
  • Metody określania kryteriów i ustalania założeń programowych
  • Opcjonalne metody wyboru Mentorów (Development Centre)
  • Plan procesu komunikacji w firmie podczas całego programu

B) Faza Wdrożeniowa

  • Rozpoczęcie procesu i komunikacja jego założeń (inauguracja)
  • Uruchomienie naboru do programu
  • Informacja o wynikach naboru (lista Mentorów i Mentee)
  • Szkolenie dla Mentorów – „Akademia Mentora” (elementy programowe szkolenia)
  • Spotkania wdrażające – „kick-off” dla Mentee
  • Zaplanowanie działań superwizyjnych dla Mentorów

C) Faza Procesowa

  • Realizacja

D) Faza Podsumowująca

  • Podsumowanie procesu
  • Komunikacja w firmie
  • Działania PR’owe jako baza do kolejnych procesów

Webinar poprowadzi

ANETA SZYŁAŃSKA

Senior Konsultantka, Mentorka, Trenerka, Coach

Aneta posiada 16-letnie doświadczenie w branży doradztwa personalnego. Jest twórczynią metodologii i manager projektów AC/DC. Posiada doświadczenie w pracy zarówno w środowisku korporacyjnym, jak i w branży consultingowej. Superwizor w procesach coachingowych i mentoringowych. Buduje profile kompetencji. Prowadzi warsztaty z zakresu tworzenia  kodu wartości w firmie.

Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleniowych, w tym szkolenia dla Mentorów i Mentee. Jest absolwentką Norman Benett Academy na kierunkach Coach Praktyk Biznesu (2012), Team Coach (2014), Profesjonalny Mentor (2018).

Organizator wydarzenia

O ORGANIZATORZE

RESOLUTIO specjalizuje się w projektach doradczych w obszarze diagnozy i rozwoju kompetencji, audytu, projektowania procesów i narzędzi HR.
Wspiera Zespoły HR poprzez elastyczne formuły konsultacji, warsztaty oraz dostęp do różnorodnych narzędzi i bogatej biblioteki zadań symulacyjnych.

Każdego roku wzmacnia w rozwoju setki osób zajmujących najróżniejsze stanowiska, na różnych etapach ścieżki zawodowej.
Każdy projekt realizowany przez RESOLUTIO rozpoczyna się od dokładnej analizy potrzeb i celów Klienta, a relacje biznesowe oparte są na partnerstwie, zaufaniu oraz na wierze w długoterminową współpracę. W trakcie 19 lat działalności firma zrealizowała blisko 1400 projektów dla ponad 231 Klientów.
Dowiedz się więcej

Spotkajmy się online
już 31 maja.
Zarejestruj się teraz!

© RESOLUTIO 2023