Logo Resolutio

Ocena 360 stopni

3crosses
bulb1
Ocena 360 stopni to metoda diagnozy i rozwoju kompetencji, dzięki której uczestnik ma możliwość otrzymania kompleksowej informacji zwrotnej na swój temat od osób z bezpośredniego otoczenia zawodowego.

Ocena z wielu perspektyw

Ocena z wielu perspektyw

Oceniany dowiaduje się, jak jest postrzegany przez swoich współpracowników, podwładnych, przełożonych czy klientów. W wyniku takiej informacji zwrotnej ma szansę dowiedzieć się znacznie więcej niż w toku codziennych kontaktów. Ponadto opinia pochodzi z wielu różnych źródeł dzięki czemu jest bardziej wiarygodna i sprawiedliwa.

ilustracja_hexsquare

Po co wdrażać Ocenę 360?

ilustracja_halfcirclehex2

Po co wdrażać Ocenę 360?

Wyniki Oceny 360 dostarczają wiedzy na temat mocnych stron oraz obszarów rozwojowych pracowników. Umożliwia to świadome zaplanowanie rozwoju i dobranie najbardziej efektywnych form wzmacniania wybranych kompetencji, co przekłada się na efektywność, motywację do pracy oraz skuteczność jednostek i zespołów.

Kiedy warto wdrożyć Ocenę 360?

Kiedy warto wdrożyć
Ocenę 360?

Jeśli chcesz:

  • Sprawdzić w jakim stopniu pracownicy przejawiają istotne w organizacji kompetencje i wartości
  • Budować kulturę organizacji otwartej na udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
  • Poprawić bieżącą komunikację i współpracę w zespołach
  • Wzmocnić zaangażowanie i satysfakcję pracowników
  • Celniej planować działania rozwojowe dla jednostek i zespołów
  • Efektywnie alokować budżety szkoleniowe


Pomożemy Ci osiągnąć takie efekty

ilustracja_triangle

Te firmy już się o tym przekonały

Te firmy już się o tym przekonały

Jak to zrobimy przy pomocy Oceny 360?

Jak to zrobimy
przy pomocy Oceny 360?

Dobierzemy kompetencje Pomożemy je zdefiniować i przełożyć na obserwowalne wskaźniki Przygotujemy kwestionariusz Opracujemy lub dobierzemy kwestionariusz dopasowany do potrzeb i kompetencji ważnych dla organizacji 1 2 Zrealizujemy badanie 360 Przy wykorzystaniu autorskiej platformy gwarantującej pełną anonimowość i poufność badania Wesprzemy w komunikacji procesu Zadbamy o odpowiednią komunikację procesu adekwatną do specyfiki organizacji 4 3 Przygotujemy raporty Przedstawimy indywidualne i grupowe wyniki badania w przystępny i czytelny sposób Udzielimy feedbacku Podczas indywidualnego spotkania z informacją zwrotną omówimy mocne strony i obszary rozwojowe ocenianych 5 6 Zaplanujemy rozwój Na bazie wyników badania wypracujemy Indywidualny Plan Rozwoju dla każdego Uczestnika 7 Podsumujemy proces Podczas spotkania z omówieniem wyników i wniosków, przekażemy rekomendacje rozwojowe dla grupy badanych 8

Dobierzemy
kompetencje

Pomożemy je zdefiniować i przełożyć na obserwowalne wskaźniki

Przygotujemy
kwestionariusz

Opracujemy lub dobierzemy kwestionariusz dopasowany do potrzeb i kompetencji ważnych dla organizacji

Wesprzemy
w komunikacji procesu

Zadbamy o odpowiednią komunikację procesu adekwatną do specyfiki organizacji

Zrealizujemy
badanie 360

Przy wykorzystaniu autorskiej platformy gwarantującej pełną anonimowość i poufność badania

Przygotujemy
raporty

Przedstawimy indywidualne i grupowe wyniki badania w przystępny i czytelny sposób

Udzielimy
feedbacku

Podczas indywidualnego spotkania z informacją zwrotną omówimy mocne strony i obszary rozwojowe ocenianych

Zaplanujemy
rozwój

Na bazie wyników badania wypracujemy Indywidualny Plan Rozwoju dla każdego Uczestnika

Podsumujemy
proces

Podczas spotkania z omówieniem wyników i wniosków, przekażemy rekomendacje rozwojowe dla grupy badanych

Sprawdź jak prezentujemy wyniki
w naszych raportach po badaniu 360 stopni

Znajdziemy dla Ciebie

Znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie (łac. RESOLUTIO)

  • Potrzebujesz porozmawiać z konsultantem na dowolny temat związany
    z oceną i rozwojem pracowników, zespołów lub firmy?
  • Chcesz upewnić się, czy Twoje pomysły zmierzają w dobrym kierunku?


Proponujemy coś więcej niż tylko usługi i narzędzia.

Skorzystaj z naszej ekspertyzy i umów się na bezpłatną konsultację.

Chcesz wdrożyć Ocenę 360, ale mierzysz się z:

  •   niepokojem i wątpliwościami Uczestników badania?
  •   ograniczonym zaufaniem związanym z poufnością procesu?
  •   strachem przed negatywnymi konsekwencjami po przeprowadzonym badaniu?

Zaopiekujemy te obawy!

Zaopiekujemy te obawy!

Wiemy jak przeprowadzić odpowiednią komunikację procesu

Rozwiejemy wszelkie pojawiające się wątpliwości związane z celami, przebiegiem i konsekwencjami badania.

Jesteśmy do dyspozycji na każdym etapie realizacji badania

W trakcie procesu udostępniamy Uczestnikom dedykowany Help Desk (mailowy i telefoniczny) - udzielamy wszelkich informacji związanych ze stroną organizacyjną i merytoryczną procesu.

Szczególnie dbamy o anonimowość i poufność procesu

Osoby udzielające informacji zwrotnej otrzymują unikalny, szyfrowany link i wypełniają formularze za pośrednictwem specjalnie stworzonej do tego strony www.

Pobierz przykładowy zakres raportu indywidulanego po badaniu 360 stopni.
Pobierz przykład wybranych sposobów definiowania kompetencji:
model otwarty i model addytywny.

Zapisz się na newsletter!

Bądź na bieżąco z wartościowymi informacjami i inspiracjami z zakresu HR.