![](https://www.resolutio.pl/wp-content/uploads/2024/07/Stockowe.png)
Rozwój pracowników – co mówią liczby i trendy?
WEBINAR: SPOSOBY NA SKUTECZNY PROGRAM ROZWOJOWY. JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZWIJAĆ KOMPETENCJE ORAZ DOKONYWAĆ POMIARU EFEKTÓW?
WEBINAR: SPOSOBY NA SKUTECZNY PROGRAM ROZWOJOWY. JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZWIJAĆ KOMPETENCJE ORAZ DOKONYWAĆ POMIARU EFEKTÓW?
LIDER-UP 2024 to badanie kompetencji liderskich w organizacjach działających na polskim rynku. Jego celem jest identyfikacja umiejętności liderów przyszłości oraz porównanie samooceny menedżerów z oceną
Assessment/Development Center (ADC) to metoda diagnozy kompetencji, oparta na obserwacji zachowań. Dzięki ADC można uzyskać pogłębioną informację o sobie tak, aby jak najlepiej zaplanować swój
Czym jest Assessment Center? Do czego służy Development Center? Czym się różnią te metody i co mają ze sobą wspólnego?
Po fuzji dwóch przedsiębiorstw, nasz klient stanął przed szeregiem wyzwań, związanych ze
standaryzacją zasad funkcjonowania nowej, połączonej struktury. Jednym z głównych
celów firmy, była zmiana i uspójnienie podejścia do sprzedaży. Zapadła decyzja o przejściu
od sprzedaży transakcyjnej do doradczej, co wymagało przygotowania i realizacji
kompleksowego projektu.
Postulat Davida McClellanda „Badać raczej kompetencje niż inteligencję”, będący jednocześnie tytułem artykułu opublikowanego w 1973 roku, był początkiem zainteresowania zagadnieniem kompetencji pracowników.
Rozbudowane systemy ocen pracowniczych, prowadzone najczęściej w cyklu rocznym
odeszły do historii. Nowoczesne podejście do mierzenia kompetencji
w organizacji musi być zwinne i elastyczne. Jest szansą na spotkanie pracownika z menedżerem i kompleksową wymianę informacji zwrotnych, zaplanowanie indywidualnych działań rozwojowych, budowanie kompetencji i wzmacnianie talentów pracownika.
Raport po ocenie 360° to cenne źródło informacji, jak postrzegane są kompetencje
pracownika w środowisku pracy. Właściwa interpretacja uzyskanych wyników pozwoli w pełni wykorzystać potencjał tego narzędzia.
Podstawowym narzędziem pracy rozwojowej jest raport indywidualny po badaniu, np.
w procesie oceny kompetencji metodą 360 stopni lub Development Centre. Kiedy
przekazać raport odbiorcy i w jakim czasie przeprowadzić spotkanie rozwojowe z informację zwrotną? Istnieją różne formuły postępowania spośród których warto wymienić trzy, najbardziej efektywne.
Biblioteka działań rozwojowych to zbiór konkretnych i zróżnicowanych narzędzi, metod czy sposobów postępowania, które możesz zastosować do rozwoju kompetencji.
Zbiera i porządkuje wszelkie formy rozwoju, co sprawia, że jest ogromnym wsparciem
w planowaniu działań rozwojowych zarówno dla HR, Menedżerów jak i samych Pracowników.
Masz pytanie? Wypełnij krótki formularz lub wyślij
wiadomość na adres resolutio@resolutio.pl
Bądź na bieżąco z wartościowymi informacjami i inspiracjami z zakresu HR.