
Rozwój pracowników – co mówią liczby i trendy?
WEBINAR: SPOSOBY NA SKUTECZNY PROGRAM ROZWOJOWY. JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZWIJAĆ KOMPETENCJE ORAZ DOKONYWAĆ POMIARU EFEKTÓW?
WEBINAR: SPOSOBY NA SKUTECZNY PROGRAM ROZWOJOWY. JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZWIJAĆ KOMPETENCJE ORAZ DOKONYWAĆ POMIARU EFEKTÓW?
ZAKOŃCZYLIŚMY ZBIERANIE ODPOWIEDZI DO BADANIA LIDER-UP 2024 LIDER-UP 2024 to badanie kompetencji liderskich w organizacjach działających na polskim rynku. Jego celem jest identyfikacja umiejętności liderów
Assessment/Development Center (ADC) to metoda diagnozy kompetencji, oparta na obserwacji zachowań. Dzięki ADC można uzyskać pogłębioną informację o sobie tak, aby jak najlepiej zaplanować swój
WEBINAR: ELASTYCZNE PROGRAMY TALENTOWE W CZASACH NIEWIDZIALNEJ REWOLUCJI. NAJLEPSZE PRAKTYKI. Budowanie ścieżek kariery – zmiana podejścia Dobre praktyki w budowaniu ścieżek kariery polegały do tej
Rynek pracy przechodzi obecnie rewolucję, której ślady widzimy w każdym aspekcie biznesu. Sztuczna inteligencja, generacja Z czy praca zdalna to tylko niektóre z czynników mających wpływ na zmiany, które obserwujemy czujnym okiem.
Czym jest Assessment Center? Do czego służy Development Center? Czym się różnią te metody i co mają ze sobą wspólnego?
Przepełniony wiedzą przewodnik dla HR jest już dostępny w naszym sklepie RESOLUTIO
(www.przystannarozwoj.pl). Poznaj sprawdzone metody i techniki prowadzenia rozmów
rozwojowych.
Po fuzji dwóch przedsiębiorstw, nasz klient stanął przed szeregiem wyzwań, związanych ze
standaryzacją zasad funkcjonowania nowej, połączonej struktury. Jednym z głównych
celów firmy, była zmiana i uspójnienie podejścia do sprzedaży. Zapadła decyzja o przejściu
od sprzedaży transakcyjnej do doradczej, co wymagało przygotowania i realizacji
kompleksowego projektu.
Postulat Davida McClellanda „Badać raczej kompetencje niż inteligencję”, będący jednocześnie tytułem artykułu opublikowanego w 1973 roku, był początkiem zainteresowania zagadnieniem kompetencji pracowników.
Rozbudowane systemy ocen pracowniczych, prowadzone najczęściej w cyklu rocznym
odeszły do historii. Nowoczesne podejście do mierzenia kompetencji
w organizacji musi być zwinne i elastyczne. Jest szansą na spotkanie pracownika z menedżerem i kompleksową wymianę informacji zwrotnych, zaplanowanie indywidualnych działań rozwojowych, budowanie kompetencji i wzmacnianie talentów pracownika.
Masz pytanie? Wypełnij krótki formularz lub wyślij
wiadomość na adres resolutio@resolutio.pl
Bądź na bieżąco z wartościowymi informacjami i inspiracjami z zakresu HR.