Menu Zamknij

Checklista – wdrożenie mentoringu

Wdrożenie programu monitoringowego w organizacji to proces, który wymaga odpowiedniego planowania i organizacji. Począwszy od przygotowania założeń programu, poprzez wyłonienie i przygotowanie Mentorów do współpracy z podopiecznymi, aż do zapewnienia im odpowiedniego wsparcia podczas trwania całego procesu w celu osiągniecia optymalnych efektów. Koordynacja tych elementów może być czasochłonna i wymagać staranności.

Mentoring to długoterminowy proces, który wymaga czasu i cierpliwości. Od pomysłu do inauguracji projektu mija zazwyczaj kilka miesięcy. Jak planować i zarządzać procesem, aby przyniósł on oczekiwane rezultaty?

Jeśli stoisz przed takim wyzwaniem, mamy dla Ciebie materiał, który ułatwi Twoją pracę! Pobierz darmową checklistę, dzięki której uporządkujesz i zorganizujesz proces wdrożenia mentoringu. Checklista pomoże Ci zidentyfikować wszystkie niezbędne etapy i aspekty, eliminując ryzyko pominięcia istotnych elementów. Materiał posłuży Ci również jako narzędzie do monitorowania postępów procesu.

Checklista zawiera:

  • podział na 4 fazy procesu
  • rekomendowany czas trwania poszczególnych faz
  • wskazówki jakie elementy należy przygotować przed wdrożeniem
  • rady o czym nie zapomnieć w komunikacji założeń procesu
  • informacje jakiego typu spotkania są zalecane w czasie realizacji procesu
  • co powinno się znaleźć w cyklicznej weryfikacji postępu procesu
  • jakie są kluczowe elementy podsumowania procesu