Do tej pory, w serii artykułów dotyczących procesu 360° pisaliśmy o tym, czym jest informacja zwrotna 360°, jaką rolę odgrywa spotkanie z informacją zwrotną i jak skutecznie zmotywować odbiorcę feedbacku do rozwoju.
Dzisiaj przeanalizujemy ostatni, a zarazem kluczowy etap procesu 360°. Na podstawie raportu podsumowującego, opartego na opiniach zebranych z otoczenia biznesowego uczestnika, możemy zrealizować główny cel, jakim jest przekazanie uczestnikowi kompleksowej wiedzy na temat jego funkcjonowania w pracy i zaplanowanie dalszych działań rozwojowych.
Jednak spotkanie rozwojowe stanowi wyzwanie – zarówno dla uczestnika, jak i konsultanta. Jak zatem się do niego przygotować? Z jakich etapów powinno się składać? I wreszcie, jakiego efektu możemy się spodziewać?
Po pierwsze – przygotowanie do rozmowy
Kontekst biznesowy |
|
Raport |
|
Mocne strony Uczestnika procesu |
|
Obszary rozwoju Uczestnika procesu |
|
Perspektywa osoby prowadzącej spotkanie podsumowujące |
|
Etapy spotkania podsumowującego
Efektem spotkania jest konkretny materiał – Indywidualny Plan Rozwoju (IPR), w którym Uczestnik przy wsparciu Konsultanta, zawiera kluczowe obszary, nad którymi decyduje się pracować .
Zapraszamy do pobrania darmowej próbki naszego formularza IPR!